Kisah ini mungkin kisah saya. Kisah penuh peribadi. Boleh jadi tidak akan sesiapa mengerti. Juga tidak akan ada sesiapa peduli. Masing-masing dalam hidup punya cerita, mengapa mahu baca cerita orang lain? Tidak mengapa, saya cuma akan bercerita kepada yang mahu tahu. Barangkali ada pengajaran, barangkali terdapat sesuatu.~Salsabila Fahim :Tunggu Teduh Dulu: Faisal Tehrani~


Thursday, March 27, 2008

Wish Of Happiness


Ketika keadaan waktu ini yang tengah bergelora, didatangi dengan begitu banyak bungkusan masalah, cabaran dan dugaan. Aku telah mengeluarkan sedikit wang untuk mengurangkan bebanan di kepala. Wish Of Happiness hasilnya. Inilah salah satu cara yang aku lakukan, walaupun wang simpanan berbaki hanya sedikit. Aku mengharapkan kegembiraan saat ini :( Bersesuaianlah dengan perfume yang aku beli tu!

4 comments:

Infant's steps said...

hm..wish of happiness..hehe..oit,sajak2 tu awk ke yg reka??kalau ye,tahniah2!! =p

Anonymous said...

lately byk probs....tu yg sdih tu :(
sajak ker? ahaks!nak kate sjk , x. nak kate bukan sjk pun ,x . skdr mnulis...x baik tau perli kite :P

Infant's steps said...

mana ada kita perli awak..huhu..
eh,apakah disebabkan komen kita sblm ini,menyebabkan awk tulis hak cipta terpelihara itu..berkesan rupanya komen kita kat blog awk ni..hohohohohoho.. =p

Raihah Rosli said...

Tak perli ker? Hahaha. Hak cipta terpelihara tu dah lama tulis.. sejak awl-awal blog ni lagi. May b awk tak perasan.Bukan apa, sebab memang setakat ni blog kita hanya dimuatkan dengan tulisan yang ditulis oleh kita dan gambar yang diambil oleh kite je. N3 akan datang INSYA ALLAH akan ada ambil dari blog lain...