Kisah ini mungkin kisah saya. Kisah penuh peribadi. Boleh jadi tidak akan sesiapa mengerti. Juga tidak akan ada sesiapa peduli. Masing-masing dalam hidup punya cerita, mengapa mahu baca cerita orang lain? Tidak mengapa, saya cuma akan bercerita kepada yang mahu tahu. Barangkali ada pengajaran, barangkali terdapat sesuatu.~Salsabila Fahim :Tunggu Teduh Dulu: Faisal Tehrani~


Wednesday, June 3, 2009

Tahniah Puan Nurrul Haniem


Tahniah! Tahniah! Tahniah!

Hari ini sahabat saya, Puan Nurrul Haniem Hj. Mustaphy menamatkan zaman single nya bersama suaminya, Mohd Zubir Abdul Rahman. Anim merupakan pelajar tahun 3 (buka nnati tahun 4) dalam jurusan Sarjana Muda Pendidikan (Fizik) di UPSI manakala suaminya ialah pelajar tahun2 (buka nanti tahun 3...ye ke Anim?...hehe..org tak sure) dalam bidang Perubatan di UIA.

Saya tak dapat nak mesej atau call untuk ucapkan tahniah sebab tak ada kredit. Lepas itu, saya berhajat nak pinjam handphone ayah untuk call tapi tak jadi sebab memikirkan pasti Anim sibuk.

Oleh itu, saya buatkan satu entry khas ini untuk ucapkan tahniah.

(Niem org curi gambar ni )

Semoga ikatan yang terjalin ini berkekalan hingga akhir hayat.

Semoga berbahagia hingga akhir hayat.

Sebenarnya saya memang berhajat untuk ke kenduri Anim pada 6.6.09. Tetapi berkebetulan pada tarikh yang sama sepupu saya bernikah. Jadi perlu hadiri kenduri sepupu dahulu. Aniem memang ada ajak hadir pada hari pernikahannya iaitu pada hari ini. Tetapi di atas kesibukan diri dan akan bercuti di pulau menyebabkan saya tak dapat hadir. Nak sangat pergi, tapi tak dapat.
Saya tersangat sangat nak pergi sebab Anim ni classmate yang saya rapat. Kalau sebelum-sebelum ni ada juga kawan-kawan yang kahwin, tapi tak serapat mana. Tak apa Anim, walaupun orang tak dapat gi, orang doakan dari JB ni semoga Anim bahagia dalam redha-Nya dan berkekalan hingga akhir hayat.

Tahniah Aniem & Zubir!

3 comments:

Infant's steps said...

salam..

kawan awk dah kawin..bila plak turn awk reqa??
ngeh2..

tunggu kita balik msia ye sblm plan apa2..
muahaha..

muhammad anis said...

erm..merangkak2 blog ini melangkah..
bz sgt ke skrg ni???hahahahaha

Raihah Rosli said...

Azaty...
WAaaa....soalan yang tiada jawapan lagi buat masa ini :P

Awak dulu kot...kite tunggu ni~~~~


Anis...
bz la ...hehehe