Kisah ini mungkin kisah saya. Kisah penuh peribadi. Boleh jadi tidak akan sesiapa mengerti. Juga tidak akan ada sesiapa peduli. Masing-masing dalam hidup punya cerita, mengapa mahu baca cerita orang lain? Tidak mengapa, saya cuma akan bercerita kepada yang mahu tahu. Barangkali ada pengajaran, barangkali terdapat sesuatu.~Salsabila Fahim :Tunggu Teduh Dulu: Faisal Tehrani~


Monday, March 3, 2008

Langkah Pertamaku


Assalamualaikum.
Alhamdulillah akhirnya aku menceburkan diri ke bidang blog ini. Kalau selama ini aku hanya memperuntukkan masa membaca hasil tulisan bloggers lain, kali ini aku sendiri berpeluang mencurahkan idea-idea ku ...(idea-idea ker?...hehehe).

Hari ini merupakan
langkah pertamaku dalam bidang penulisan blog. Dunia penulisan telah lama aku tinggalkan, seusia peninggalan alam sekolahku 4 tahun yang lalu. Aku berharap menulisku masih ada dan tidak berkarat. Meskipun begitu, aku percaya skill penulisan puisi ku telah lama hilang sejak aku lipatkan ia dalam kenangan... (Ahakz... ayt x thn). Aku mengharap agar blog ini terus hidup dengan coretan-coretanku, mana tahu aku kembali mendapat ilham menulis puisi melalui blog ini...(harapan menggunung tinggi)..

Blog ini adalah milikku, oleh itu aku berhak menulis mengikut cara dan gaya aku... Hanya bertujuan untuk kepuasan diri...

Sekian.


No comments: