Kisah ini mungkin kisah saya. Kisah penuh peribadi. Boleh jadi tidak akan sesiapa mengerti. Juga tidak akan ada sesiapa peduli. Masing-masing dalam hidup punya cerita, mengapa mahu baca cerita orang lain? Tidak mengapa, saya cuma akan bercerita kepada yang mahu tahu. Barangkali ada pengajaran, barangkali terdapat sesuatu.~Salsabila Fahim :Tunggu Teduh Dulu: Faisal Tehrani~


Friday, April 4, 2008

Pesta Buku Antarabangsa KL 2008


Gambar diambil dariapada blog 'Hidup Biar Sedap'

Aku tak berkesempatan untuk pergi ke PBAKL2008. Niat di hati memang nak pergi tapi keadaan tak mengizinkan. Final exam yang semakin dekat, menyebabkan aku mengambil keputusan tidak pergi. Buku-buku pelajaran pun tak disentuh lagi, walaupun exam tak sampai sebulan je lagi. Lagipun aku ada 9 buah buku yang telah aku sediakan untuk baca cuti sem nanti. Entah sempat habiskan atau tidak, dah la cuti tak sampai 2 bulan + ada ROS (rancangan orientasi sekolah- macam latihan mengajar[LM]).

Untuk nak tahu tentang KLBIF, klik sini.


No comments: