Kisah ini mungkin kisah saya. Kisah penuh peribadi. Boleh jadi tidak akan sesiapa mengerti. Juga tidak akan ada sesiapa peduli. Masing-masing dalam hidup punya cerita, mengapa mahu baca cerita orang lain? Tidak mengapa, saya cuma akan bercerita kepada yang mahu tahu. Barangkali ada pengajaran, barangkali terdapat sesuatu.~Salsabila Fahim :Tunggu Teduh Dulu: Faisal Tehrani~


Monday, May 12, 2008

Akhirnya Beginilah Blogku!

Akhirnya , beginilah wajah blogku!

Hajat kat hati nak wat template sendiri, nk ltk side bar kiri n kanan, nk bsrkan ruangan n3, nak ltk mcm2 lg kat side bars...tapi akhirnya aku malas, sebab aku mls da nk godek2! Dan akhirnya aku guna template yg da ada kat lama web. Senang je, just copy paste HTML.

Tapi aku rasa kelakar pulak tgok template aku ni terlalu keperempuanan! Hahaahha! Dengan bunga-bunga kat atas tu! Tapi aku suka warna background nye! Mungkin sebab tu kot aku pilih!

Azaty (pembaca setia blog poyo aku ni) pun terkezut tgok template baru aku. Hehehe! R Relax Azaty, tu template je!

Apa-apa pun inilah dia blog aku !

1 comment:

Infant's steps said...

ei,reqa ni..mengada lak nak merendah diri pasal template baru dia..lawa je kita tgk(1st impression kita)..pastu,secondary feeling timbul-->terkezut dgn kewujudan bunga-bungaan yg ada..hehe..gurau je..