Kisah ini mungkin kisah saya. Kisah penuh peribadi. Boleh jadi tidak akan sesiapa mengerti. Juga tidak akan ada sesiapa peduli. Masing-masing dalam hidup punya cerita, mengapa mahu baca cerita orang lain? Tidak mengapa, saya cuma akan bercerita kepada yang mahu tahu. Barangkali ada pengajaran, barangkali terdapat sesuatu.~Salsabila Fahim :Tunggu Teduh Dulu: Faisal Tehrani~


Sunday, July 20, 2008

Background & Kesetiaan =p

Aku seorg yg tak pernah tukar o edit page fs aku...sejak da tepek ngan template warna hijau...kekal la smpai skrg...da msuk 3 thn da... primary photo pun cmtu.. dr mula pinjam muke cartoon tu smpai la da msuk 3 yrs ni!


Sekarang ni blog pulak... mula2 dlu aku gune background hijau yg da tersedia.. psatu mse cuti ari tu aku .. decorate2 la ckit kan... tukar dgn yg skrg warna carrot susu! Tak tau la smpai ble pulak tu! Harpnya akn bertukar la... mgkin ble angin rajin2 nk tukar dtg la...ble ntah tu!


Sebenarnya aku ni setia kan?? Kan? Kan? Hahahha =p Geli je! Mungkin sbb sifat M aku yg menyebabkan aku x rjin nk tukar2 ni! Lg satu... bg aku ape yg aku da pilih yg pertama tu da kire pling cntik la! Nk dpt yg cntik2 lg ...kne tggu smpai ade design baru yg cntik2.. masalahnya designer tu x upload design cantik2 slalu2.... yo yo o jer!

2 comments:

MieJida said...

kita lagi trok.. yg fster tu, kita tak reti lgsg buat background sendiri. guna template fster je. huk2...

Anonymous said...

Hehehe... 2 x 5 la sajid... janji ade warna... x rajin nk surf net cri template yg lawa2...