Kisah ini mungkin kisah saya. Kisah penuh peribadi. Boleh jadi tidak akan sesiapa mengerti. Juga tidak akan ada sesiapa peduli. Masing-masing dalam hidup punya cerita, mengapa mahu baca cerita orang lain? Tidak mengapa, saya cuma akan bercerita kepada yang mahu tahu. Barangkali ada pengajaran, barangkali terdapat sesuatu.~Salsabila Fahim :Tunggu Teduh Dulu: Faisal Tehrani~


Wednesday, July 23, 2008

Thankz Fana


Aku dapat benda ni daripada Nurul Farhana (Fana). Thankz a lotz Mizz Fana! Fana tolong belikan aku masa die turn KL ari tu... the price is RM 15.

Aku perlukan benda ni untuk menutup mata bila nk tidur. Skrg bilik yg aku diami kat TM ni mempunyai 4 org penghuni. Apabila 4 org penghuni... jadi2 mcm2 ragam dan corak kehidupan. Macam aku yg byk sifat M ni, aku suka tido awl. Pling lewat pun pukul 12 mlm! Tapi bukan sumer kwn2 aku tdo seawl aku. Dan mata aku pula susah n perit kalo nk lelap mata bila ada cahaya terang. Jadi selama ni aku tutup mata ngan kain towel kecik... tp rse x selesa sbb still rse terang menyebabkan aku rasa susah sgt nk tdo. Macam org ade penyakit insomnia la pulak! Aku sgt hargai bila kwn aku tdo awl...coz mse tu aku dpt rse suasana gelap bila nk tdo...tp jrg sgt la... 2 kali dlm 1 sem kot!

Jadi penyelesaiannya kenalah beli sleeping mask ni! =)


No comments: