Kisah ini mungkin kisah saya. Kisah penuh peribadi. Boleh jadi tidak akan sesiapa mengerti. Juga tidak akan ada sesiapa peduli. Masing-masing dalam hidup punya cerita, mengapa mahu baca cerita orang lain? Tidak mengapa, saya cuma akan bercerita kepada yang mahu tahu. Barangkali ada pengajaran, barangkali terdapat sesuatu.~Salsabila Fahim :Tunggu Teduh Dulu: Faisal Tehrani~


Sunday, August 3, 2008

... Masa Utk Assignment ...


Skrg dlm keadaan bz menyiapkan assgmt yg wajib dihantar b4 mid sem. Sem ini aku mengambil 6 subjek yg berjumlah 18 kredit.

6 subjek tsbt ialah:
KPN 2043 - PENGUJIAN, PENGUKURAN & PENILAIAN PENDIDIKAN
TBA 1013 - INTRODUCTORY TO BIOLOGY

TFA 2023 - THERMODYNAMICS

TFG 2023 - FUNDAMENTAL OF INSTRUMENTATIONS

TSE 2013 - ENVIRONMENTAL SCIENCES

TSP 2023 - STRATEGY OF TEACHING SCIENCES

Biasalah, kehidupan sbg stdnt menuntut byk masa utk menyiapkan asgmnt [tp...ak msih smpt lg lyn blog]... lbih2 lg apabila bergelar pelajar pendidikan... dan lbih2 lg apabila bergelar student UPSI.

Kebiasaannya kalo subjek pendidikan spt KPN 2043, jumlah tugasannya adalah 3 utk 1 sem. 3 assgmt tu biasanya memerlukan masa yg pjg dan kebiasaannya melibatkan pihak sekolah [ kesian sekolah sekitar UPSI-terpaksa lyn kami].

Kalo subjek majorku (physics), kebiasaannya hanya mempunyai 1 asgmt dan 1 mini projek. Dan spt biasa , kalo da subjek sc.... mesti ade lab repot tiap2 mggu.

Itulah sebahagian tgg jwb yg ak wjb laksanakan sbg sorg pelajar.

No comments: