Kisah ini mungkin kisah saya. Kisah penuh peribadi. Boleh jadi tidak akan sesiapa mengerti. Juga tidak akan ada sesiapa peduli. Masing-masing dalam hidup punya cerita, mengapa mahu baca cerita orang lain? Tidak mengapa, saya cuma akan bercerita kepada yang mahu tahu. Barangkali ada pengajaran, barangkali terdapat sesuatu.~Salsabila Fahim :Tunggu Teduh Dulu: Faisal Tehrani~


Tuesday, August 12, 2008

BZ ker sy?


Saya letih sejk akhir2 ini... byk sgguh assgmt menunggu giliran utk disudahkan... Mengeluh atas asgmt yg diberi oleh lctrr bukan penyelesaiannya... namun seolah terluah sedikit rasa beban di dada...

Kenapa sy slalu rasa msa tak cukup.... penipukan sy?

Insan2 yg lbih bz dr sy mcm mne? Tak prlu tgok org yg bz jauh2... cukuplah tgok org bz yg dkt2 dgn sy spt... kwn sy yg memegang jwtn di kolej atau u?

Lantaran itu sy sedar sy gagal menguruskan msa dgn baik...

Sy perlu mencari resolusinya! Bukan sekadar mengeluh ttg ke'bz'an sy! Tp sy pasti mulut sy tak henti membebel akan ke'bz'an ini.

Namun sy sedar akan wajrnya sy berhenti merungut dan mengeluh ttg ke'bz'an & keletihan ini. Sy perlu menahan lidah untuk tidak bicara soal penat dan letih dan bz kerana itu bukan suatu motivasi.

No comments: