Kisah ini mungkin kisah saya. Kisah penuh peribadi. Boleh jadi tidak akan sesiapa mengerti. Juga tidak akan ada sesiapa peduli. Masing-masing dalam hidup punya cerita, mengapa mahu baca cerita orang lain? Tidak mengapa, saya cuma akan bercerita kepada yang mahu tahu. Barangkali ada pengajaran, barangkali terdapat sesuatu.~Salsabila Fahim :Tunggu Teduh Dulu: Faisal Tehrani~


Monday, November 10, 2008

Saya & Biologi

Tadi paper bio....Introductory Biology.

Saya tak boleh jawab.

Saya tak pandai bio.

Dari zaman sekolah lagi bio sy memang rendah.

Sy pernah gagal bio masa test kat sekolah dulu.

Result bio paling rendah masa SPM: B4.

Saya cuba utk suka bio.

Sy jadi suka belajar sahaja.

Suka belajar utk tahu sahaja.



Sy suka fizik.

Suka fizik dr form four.

Walaupun sy tak faham.

Sy suka fizik.

Tapi tak bermakna saya pandai fizik.



Saya tak pandai bio.

Saya tak pandai fizik.

Habis tu sy pandai apa?

Pandai menulis ker?

Tidak.... ayat sy hancur.

Isi juga tak mantap.



Habis tu sy pandai apa?

Saya pandai mengarut je kot.

Sebab sy sekarang tengah mengarut.

So sy boleh jadi 'tukang karut'lah?

Oh... tidak !

Sy tak pandai loghat kelantan.

Mana layak jadi 'tukang karut'.



P/s : n3 kecewa lepas jawab paper bio..... paper Introductory Biology.... Baru paper intro! Blom yg dlm2 lg. huhuhu :(

2 comments:

Anonymous said...

apehal down giler ni?lekzza..kita sure org lain pun mengalami benda yg sama..bezanya cuma sama ada awk menerima n bangkit semula atau sebaliknya je..(mcm poyo je ayat kita..hehe..)

plus,mgkn rasa rendah diri yg amat sgt boleh menyebabkan kita mudah lemah smgt..=p

n setiap org ada kelebihan msg2..n also kelemahan msg2..cuma manusia lbh melihat kelemahan diri drpd bersyukur akan kelebihan yg ada..termasuk diri kita sendiri..=(

ciayok raihah!!

Anonymous said...

tq itaza!

tak pelah...kekecewaan itu dah bersemadi dgn n3 ni skali...

ngeh3

ade lg 2 papers fizik...
esok n 21....huhuhu