Kisah ini mungkin kisah saya. Kisah penuh peribadi. Boleh jadi tidak akan sesiapa mengerti. Juga tidak akan ada sesiapa peduli. Masing-masing dalam hidup punya cerita, mengapa mahu baca cerita orang lain? Tidak mengapa, saya cuma akan bercerita kepada yang mahu tahu. Barangkali ada pengajaran, barangkali terdapat sesuatu.~Salsabila Fahim :Tunggu Teduh Dulu: Faisal Tehrani~


Tuesday, February 24, 2009

Tag Ke-8

Saya telah ditag oleh Cik Syu pada kira-kira 2 minggu lepas. Namun begitu, atas kesibukan yang melampaui tahap kebolehan saya, maka saya teramatlah busy. Alhamdulillah saya telah menyiapkan tag ini pada tengah hari Jumaat (20 hb Februari 2009) di kala saya tengah bosan dengan assignment dan terasa nak update blog . Saya akan publishkan entry ini bila saya busy dan tak berkesempatan nak blogging. Maka di kala anda membaca entry ini, pemilik KUASADUAR sedang busy melaksanakan tanggung jawabnya sebagai pelajar....(*_-)

1.Anda rasa anda hot??
Hot??? Owh.... tidak! (*_-) ...... Spicy yer kot! ....ngeh3x!

2. Upload gambar kegemaran anda




3. Kenapa anda suka gambar ini?
Sebab ia gambar terbaru saya sekeluarga. Gambar ini konon-kononya diambil pada hari raya walhal pada bulan Ramadhan 1429. Kami bergambar dalam bilik hotel sebelum Anis fly ke Egypt pada hari tersebut. Jadi kami ambil gambar raya dalam bulan Ramadhan supaya Anis tak terkilan nak pakai baju raya tue :P

4. Bila kali terakhir kamu makan pizza?
1 Muharam 1430 H. Makan Pizza Hut kat Jusco Taman U ngan family. Dah lama tak makan. Confuse sekarang ni... Pizza Hut kena boikot tak... ada orang cakap Pizza Hut under JCorp.

5. Lagu terakhir yang kamu dengar?
Tak ingat lah... sebab last dengar lagu semalam... lagu retro lah.

6. Apa yang anda sedang buat sekarang ini selain menyelesaikan tag ini?
Dengar alunan bacaan Alquran juz 30 oleh Syeikh Abdul Rahman Sudais.

7. Selain nama kamu sendiri, apakah lagi nama yang kamu suka orang panggil kamu?
Panggil apa saja selagi ia mempunyai makna yang baik.

8. Tag lagi lima orang
Itaza
Aniem
Cu
Fana
Shud

9. Siapa orang nombor satu?
Itaza... manusia maya! Tapi saya suka dan sayang dia.... Wakakaka ;) Boleh ker???

10. Orang nombor tiga ada hubungan dengan siapa?
Mr. Isketambola :)


11. Katakan sesuatu berkenaan org nombor lima
Dia housemate merangkap roomate dan classmate kat UPSI ni. Nama popular Shud. Nama penuh Nor Shuhada Mohmad.

12. Bagaimana pula dengan orang nombot empat?
Dia juga housemate merangkap roomate dan classmate kat UPSI ni. Juga schoolmate masa kat SMKTUN dulu. Nama glamour Fana. Nama penuh Nurul Farhana Zahuri.

13. Siapakah orang nombor dua?
Classmate dan Rexcomate kat UPSI ni dan nama penuhnya Nurrul-Haniem Mustaphy.

Sesiapa yang terasa nak buat walaupun tak di tag pun dipersilakan :)

2 comments:

Neeza Shahril said...

nape anak-anak pompuan tak ikut baju sedondon dengan mak?
nak kena ni... hehehe...

Raihah Rosli said...

hihihi... x best la sme sgt kk neeza...

janji sama warna da... ngelat kan! huhu.