Kisah ini mungkin kisah saya. Kisah penuh peribadi. Boleh jadi tidak akan sesiapa mengerti. Juga tidak akan ada sesiapa peduli. Masing-masing dalam hidup punya cerita, mengapa mahu baca cerita orang lain? Tidak mengapa, saya cuma akan bercerita kepada yang mahu tahu. Barangkali ada pengajaran, barangkali terdapat sesuatu.~Salsabila Fahim :Tunggu Teduh Dulu: Faisal Tehrani~


Wednesday, March 18, 2009

Draf Jadual

Sibuk sebenarnya... Tidur yang tak cukup sebab program khemah ibadah minggu lepas tak tertopup lagi... Saya tertidur dengan lap top di pangkuan untuk beberapa kali semasa menyiapkan assignment, terlelap di kelas juga berkali-kali... Tapi nak juga jengah kat blog ni.

Pokok di hadapn rumah sewa di TM


Sebenarnya nak cerita tentang pengalaman mengendalikan program Kem Pembangunan Insan Dan Khemah Ibadah kat Sekolah Kebangsaan Kampung Soeharto, tapi nanti-nanti dululah. Kalau nak tulis, banyak pula ambil masa di tengah-tengah sibuk begini. Gambar pun tak dapat lagi. Insya Allah minggu depan, lepas saya habis macroteaching.

Hari ini draf jadual peperiksaan dah keluar. Tak ada study week. Memang gempaklah semester ni. Sudahlah sepanjang semester sibuk dengan pelbagai assignment dan aktiviti-aktiviti lain. Jadual exam pun tak berapa nak cun pulak. Tapi bersyukur juga sebab EM last day and ada gap yang agak jauh... Alhamdulillah.
21 April 2009 : Research Method
23 April 2009 : Modern Physics
27 April 2009 : Instructional & Technology Design
: Planning & Implementing Physics Curriculum
29 April 2009 : Introductory Biology
5 May 2009 : Electromagnetism

Exam lebih kurang sebulan je lagi. Tak bersedia apa-apa langsung, dah lah tak ada study week. Lepas berkurang beban assignment iaitu pada minggu 12 (kbykn assgmt kne submit minggu 12) maka wajiblah pula membuka buku utk ulang kaji. WAJIB tau Raihah!


No comments: