Kisah ini mungkin kisah saya. Kisah penuh peribadi. Boleh jadi tidak akan sesiapa mengerti. Juga tidak akan ada sesiapa peduli. Masing-masing dalam hidup punya cerita, mengapa mahu baca cerita orang lain? Tidak mengapa, saya cuma akan bercerita kepada yang mahu tahu. Barangkali ada pengajaran, barangkali terdapat sesuatu.~Salsabila Fahim :Tunggu Teduh Dulu: Faisal Tehrani~


Thursday, April 23, 2009

wonderful blog award


Terima kasih Ika atas award ini walaupun sebenarnya blog saya sangatlah 'cikai'. Tetapi tetap menghargai award yang diberikan. Sekali gus membuatkan blog ni di'update' di minggu-minggu peperiksaan ini.

10 benda tentang diri sendiri....
1. Saya tengah exam
2. 2 subjek sudah habis
3. Tapi 2 subjek itu saya jawab entah ape-ape
4. Tinggal lagi empat subjekyang dinantikan masanya
5. Sangat tak sabar nak habis peperiksaan semester ini
6. Sangat sangat tak suka menghadapi minggu peperiksaan
7. Sangat tertekan dengan peperiksaan yang sedang berlangsung
8. Saya rasa tak bersedia peperksaan kali ini kerana tak ada 'study week
9. Saya tak dapat pergi Pesta Buku sebab tengah menghadapai miggu peperiksaan
10. Saya tak sabar nak tunggu 5 Mei bermakna tamatlah minggu peperiksaan untuk sem ini.


Cukup 10... semuanya tentang peperiksaan. Kebetulan tengah exam. Saya tak ada laptop. Laptop saya telah dihantar pulang ke JB. Sekarang ini guna laptop kawan. Jadi tak boleh lama-lama. Ni pun dah kira lama ni :D

Saya nak bagi kepada semua pembaca yang ada blog. Kalau free dan sudi ambil lah. Ikhas ni... (*_*)

No comments: