Kisah ini mungkin kisah saya. Kisah penuh peribadi. Boleh jadi tidak akan sesiapa mengerti. Juga tidak akan ada sesiapa peduli. Masing-masing dalam hidup punya cerita, mengapa mahu baca cerita orang lain? Tidak mengapa, saya cuma akan bercerita kepada yang mahu tahu. Barangkali ada pengajaran, barangkali terdapat sesuatu.~Salsabila Fahim :Tunggu Teduh Dulu: Faisal Tehrani~


Tuesday, June 16, 2009

Hari-hari Bahagia Kak Ya

Kak Ya @ Suria Aziana ni ialah sepupu sebelah ayah saya. Kiranya sepupu yang saya rapat jugalah sebab kami seangkatan ni membesar pada zaman yang sama. Kak Ya merupakan seorang guru Bahasa Inggeris serta bergiat aktif dalam sukan badminton. Seorang yang peramah serta sangat pandai bergaul dengan orang ramai . Perwatakannya itu sangat saya kagumi. Alhamdulillah, pada usia 28 tahun Kak Ya telah menamatkan zaman solonya pada 06.06.09 yang lalu. Dengan sekali lafaz, Kak Ya sah menjadi isteri kepada Azri.

Okaylah... tak ada apa yang nak saya tulis. Cukuplah gambar menceritakannya... Layan!


MAJLIS PERNIKAHAN DI MASJID
06 JUN 2009





MAJLIS PERKAHWINAN
07 JUN 2009




Semoga kekal hingga akhir hayat. Selamat berbahagia dan sentiasa berada di dalam keredhaanNYA.

4 comments:

ikabash said...

canteeknyeee.. best nye kawen!!!

nad said...

cun ah pengantin pempuan tu..hehe

Raihah Rosli said...

ika..
waaa... apakah petandanya itu Ika?~~~ hehehehe


Nad...
memang cun .....

muhammad anis said...

wah..cam meriah sgt je...
buat katne tu?? lame kot xnmpak kak suria...