Kisah ini mungkin kisah saya. Kisah penuh peribadi. Boleh jadi tidak akan sesiapa mengerti. Juga tidak akan ada sesiapa peduli. Masing-masing dalam hidup punya cerita, mengapa mahu baca cerita orang lain? Tidak mengapa, saya cuma akan bercerita kepada yang mahu tahu. Barangkali ada pengajaran, barangkali terdapat sesuatu.~Salsabila Fahim :Tunggu Teduh Dulu: Faisal Tehrani~


Thursday, June 18, 2009

Tag Ke-9

Tag ini daripada Sajidah. Thanks Sajidah atas tag ini di kala diri ni tak tahu nak update apa. Hehe~~ Ter'update' juga blog ini hari ini....


1) Bekas kekasih saya – Tak pernah wujud :)

2) Saya sedang mendengar – Tak dengar ape-ape. Sunyi di tengah hari ini mendamaikan :)

3) Mungkin saya patut – Study lebih rajin & kurangkan makan...same dengan jawapan Sajida.

4) Saya suka – Surf net. Baca blog orang sampai mata pedih. Huhu..

5) Sahabat-sahabat saya – Penting dalam hidup saya.

6) Saya tak faham – Kenapalah saya suka dan ambil kursus Fizik padahal saya tak pandai dan tak dapat kuasainya.

7) Saya kehilangan – Gelang pemberian ibu saya... Kemanakah ia pergi!

8) Ramai yang berkata – Kata ape yer? Tak tahu lah!

9) Cinta itu adalah – Saya tidak tahu untuk mendefinasikannya.

10) Di suatu tempat, seseorang sedang – Ape yer??? Tak faham soalan lah!

11) Saya akan cuba – Memperbaiki diri ini yang terlalu banyak kelemahan.

12) Perkataan SELAMANYA membawa maksud – Tidak berpenghujung...

13) Telefon bimbit saya – simple dan berusia sebulan hari ini.

14) Bila saya terjaga – Saya berfikir apa yang perlu saya lakukan hari itu.

15) Saya paling meluat – Manusia-manusia yang berlagak seolah dirinya terlalu baik!

16) Pesta/parti adalah – sesuatu yang saya tak teringin nak pergi....ambil jawapan Sajida.

17) Haiwan yang paling comel pernah saya temui – Saya bukanlah pencinta binatang. Tapi saya akui kecomln arnab dan kucing. Meskipun penakut kucing (-_-)

18) Peringkat umur yang paling menyeronokkan saya ialah – Setiap peringkat umur saya adalah menyeronokkan. Setiap peringkat ada momen-momen indah dan liku-liku berduri yang mematangkan diri :)

19) Hari ini – Saya masak lauk kari ikan merah.

20) Malam ini saya akan – Cari bahan untuk finl project. Tak jumpa-jumpa lagi... Haish! Sem dah nak bermula.

21) Esok pula saya akan – Rahsia~~~

22) Saya betul-betul inginkan – Menjadi seorang muslimah yang solehah.

23) Ketika anda lihat wajah anda di hadapan cermin pagi ini – "Emm...gemuknya aku... bilalah nak kurus...hehehe"

24) Pusat membeli-belah atau arked permainan – Shopping complex lah (*_~) Tak pernah lak g arked perminan. Macam Genting ker? Kalau Genting Theme Park... I like! Suke permainan yang mencabarnya :)

25) Makanan Barat atau Jepun? – Masakan Melayu juga di hati. Barat pun layan jaga kot. Tapi, kalau Jepun tak pernah cuba pula. Tengok sushi pun tak tertelan.

26) Bilik yang terang atau gelap? – Gelap untuk tidur nyenyak. Terang untuk study.

27) Makanan segera adalah – makanan segera disediakan....

28) Ayat terakhir yang anda telah katakan pada seseorang – Diamlah!

29) Siapa yang anda ingin tag- tak ada siapa-siapa. Tapi siapa rasa nak buat silakan.... (*_*)

4 comments:

Infant's steps said...

bila org dah lama tak bukak, baru dia nak update..ngeh2..

slmt menghabiskan sisa2 cuti yg tinggal..

p/s:
cinta itu boleh didefinisikan sebagaimana hubungan reqa dgn ALLAH =D

bekas kekasih??hehe..
reqa ni setia kpd Yang Maha Satu je..takde bekas2..kui3..

semoga dipertemukan dgn jejaka soleh..secepat mgkn..amin..

Sajida said...

Amin... :))

Raihah takut kucing jugak ke??? hehe...

Infant's steps said...

haha..abis r reqa..dah dua org aminkan..

jom,kita ramai2 doakan kebahagiaan reqa.. =D

*promote reqa*

Raihah Rosli said...

Azaty...
hehe...time free kite tk sama..
amin :)

Sajida
Takut!
Walaupun rupa kucng itu comel, tapi ia menakutkan..huhu.
Awak kut jugak eh...

Azaty...
amin..........
hehehe