Kisah ini mungkin kisah saya. Kisah penuh peribadi. Boleh jadi tidak akan sesiapa mengerti. Juga tidak akan ada sesiapa peduli. Masing-masing dalam hidup punya cerita, mengapa mahu baca cerita orang lain? Tidak mengapa, saya cuma akan bercerita kepada yang mahu tahu. Barangkali ada pengajaran, barangkali terdapat sesuatu.~Salsabila Fahim :Tunggu Teduh Dulu: Faisal Tehrani~


Friday, July 17, 2009

Syahmi In The House

Tak ada apa sangat nak update. Nak update juga. Jadi, nak share gambar-gambar cousin yang bersiap sedia nak pergi tadika.
Muhammad Syahmi. Hujung tahun ni masuk 4 tahun. Sangat comel. Petah. Bijak. Dan tak banyak ragam. Suka sangat kat dia. Tak sabar nak jumpa lagi. Tapi tak tahulah raya ni dapat jumpa ke tak sebab boleh jadi dia balik kampung ayah dia dekat Segamat.
Syahmi -4 . Yusuf-5. Amira-5. Anak didik PASTI.
Syahmi dan abang saya, Din. Bukan saya saja suka dengan Syahmi. Abang saya, adik saya, kakak saya, ibu dan juga ayah saya. Suka melayan sekecil yang petah berkata-kata dan sangat lasak ini. Semoga besar nanti Syahmi jadi orang berjaya yang soleh.

4 comments:

muhammad anis said...

wow...comelnye..huhauhauhau.....

Raihah Rosli said...

comel kan .... cam ateh tu... ateh dlu kecik2 cm tu la...huhuhu

lg nmpk comey sbb die x byk ragam dn byk sgt mulut....

bijak.... ye la 4 thun da g tadika...

fana said...

bdk2 kecik2 dah cumel dan pintar,besar2 msti ensem dan berjaya......thumbs up!

p/s :yang pakai baju biru itu pun cumel juga...hahaha..gurau jekkk..=P

Raihah Rosli said...

wkakaka...yg bju biru tu da gemok skrg...hahaha