Kisah ini mungkin kisah saya. Kisah penuh peribadi. Boleh jadi tidak akan sesiapa mengerti. Juga tidak akan ada sesiapa peduli. Masing-masing dalam hidup punya cerita, mengapa mahu baca cerita orang lain? Tidak mengapa, saya cuma akan bercerita kepada yang mahu tahu. Barangkali ada pengajaran, barangkali terdapat sesuatu.~Salsabila Fahim :Tunggu Teduh Dulu: Faisal Tehrani~


Thursday, August 20, 2009

Ramadhan Moon

Hari ini 29 Sya'aban 1430. Sehari lagi, insya-Allah umat Islam akan menjalani ibadah puasa. Selamat datang Ramadhan. Sebagai buah tangan, silalah dengar nasyid ini.








Memandangkan saya bukanlah dikalangan yang mempunyai ilmu yang tinggi dalam bab ilmu agama. Maka, apa yang saya boleh kongsikan di sini ialah link yang merupakan beberapa artikel tentang Ramadhan.

Ramadhan: Apa Boleh Buat oleh Ustaz Zaharuddin.
Koleksi Artikel Persiapan Menjelang Ramadhan oleh Ustaz Hasrizal.


Baiklah, itu saja yang saya mahu sampaikan. Entry yang pendek, namun besar harapan saya agar entry ini menjadi panjang dengan kliknya anda di link di atas.

AHLAN YA RAMADHAN...



No comments: