Kisah ini mungkin kisah saya. Kisah penuh peribadi. Boleh jadi tidak akan sesiapa mengerti. Juga tidak akan ada sesiapa peduli. Masing-masing dalam hidup punya cerita, mengapa mahu baca cerita orang lain? Tidak mengapa, saya cuma akan bercerita kepada yang mahu tahu. Barangkali ada pengajaran, barangkali terdapat sesuatu.~Salsabila Fahim :Tunggu Teduh Dulu: Faisal Tehrani~


Wednesday, August 19, 2009

Garden Seafood

Memandangkan rezeki bulan ini lebih sebab saya bajet duit rumah (sewa rumah + bil elektrik + bil air + bil streamyx) RM 150, tapi bila nak bayar ketua rumah cakap bulan ini RM 100 saja sebab bil bulan ini rendah. Jadi duit yaang telah diasingkan untuk bayar duit rumah itu berbaki RM 50. Oleh sebab itulah otak ini ligat fikir nak makan yang istimewa... hihi :) Restoran yang menjadi sasaran kali ini ialah Garden Seafood.

Garden Seafood
7-8 Jalan Wangsa Utama,
Taman Wangsa,
35900 Tanjong Malim,
Perak.


Ini kunjungan ketiga saya. Ini entry yang lepas,klik sini. Rasanya sebab menunya yang sedap. Ada satu menu yang sangat menambat hati.


Sweet & Spicy Prawn. Dimakan dengan Dumpling Man Toa.


Sebelum :
Milo ais, teh ais, sotong madu, sweet & spicy prawn dan tom yam.


Sesudah:



Disebabkan masih dalam misi diet. Pagi saja minum susu. Tengah hari itu dah kebuluran dan kelaparan. Melepek saja atas katil. Petangnya pergi Garden Seafood dengan Fana. Melantak di Garden Seafood. Tergugat jugalah misi diet ni!

No comments: