Kisah ini mungkin kisah saya. Kisah penuh peribadi. Boleh jadi tidak akan sesiapa mengerti. Juga tidak akan ada sesiapa peduli. Masing-masing dalam hidup punya cerita, mengapa mahu baca cerita orang lain? Tidak mengapa, saya cuma akan bercerita kepada yang mahu tahu. Barangkali ada pengajaran, barangkali terdapat sesuatu.~Salsabila Fahim :Tunggu Teduh Dulu: Faisal Tehrani~


Wednesday, August 26, 2009

Superb Follower Best Award


1) ambik award nie.. jangan malu2.. jangan segan2.. (cepat tutup mata...nnti komalu...ak tak malu pun...wakaka...mksud tersirat nih! )




2) nyatakan tentang pemberi award nie..

Nurul Farhana Zahuri
Seorang yang tinggi. Anak ke 3/6. Seorang yang selalu layan aku cakap-cakap dan merepek.TQ la sebab layan bebelan aku. Seorang yang suka makan. Best partner aku untuk program jalan-jalan cari makan kendalian kami berdua. Schoolmate aku masa di SMKTUN dan menjadi classmate masa tingkatan 5. Fana nama panggilan oleh kekawan dan Farah nama panggilan oleh ahli keluarga. Dia kata dia kakak yang garang (ni Fana yaang kata ... aku tak kata eh...heheheh). Sudah mempunyai seorang anak buah yang selalu disebut-sebut.



3) perasaan bila dapat award nie..

aku jaranglah nak ada perasaan.... boleh ke? ...hehehe



4)tag sekurang2nya 5 orang

Nak tag sape ek??? Disebabkan ini award Superb Follower Best Award... Rasanya orang yang tak ada blog pun boleh dianugerahkan kan??? Janji dia follower. Okay...jadi penerima-penerima anugerah ini ialah:

1. Along yang duduk kat Maran tu yang selalu baca blog aku.
2. Cik Ity yang tengah duk belajar kat India tu yang sentiasa jadi pengulas setia blog ni. TQ.
3. Hidayah classmate yang duduk sebelah aku sem ni & pengulas langsung blog.
4. Siapa lagi yer????
5. Sesiapa saja yang mengikuti perkembangan blog ini... terima kasih bebanyak :)

7 comments:

Mami Hadeef said...

untuk anim?? hihi.. tak mo dah follow blog eah.. nak majuk aa gini.. [kes org tamak..]

anim tak bg ke eah sbb eah dpt byk dh award dari anim.. hihi..

fana said...

haha..cenggitu tau.

jgn jeles2.

haha

Infant's steps said...

cik ity?? suka hati mu je bagi org gelaran ye..keke..

saya tak sabar nak balik msia..
tapi saya tau sabar itu lbh baik sbb apa gunanya balik msia nanti tapi tak lepas exam.. =D maka sama2 la kita bersabar ye..heeee...

doakan kita lulus!!

Unknown said...

salam..
hehe...
yeay...dpt award
tenkiu2

kuIna said...

tak ada dalam senarai....

hehehe

ada red karpet tak masa g ambek anugerah tu?

Raihah Rosli said...

anim....
Anim pun ade pe.... dlm golongan yg no 5 tu la... cuma org x state kn nme je:) jgan la majuk2... i x reti nk pujuk...hahahha... mmg anim byk bg org award.... :) tq !

Fana....
Xde kne nye ak nak jele ngan ko...hehehe

Raihah Rosli said...

Cik Ity....
Bukn itu mmg nme pggilan awk ker ??? erk ! Hehehe.... Skrg da di Msia pun kan... .... amin3 smoga lulus dgn cmrlg :)

Along...
sama2...

Sis Kuina...
Sy anugerah kan jge utk sis lah... cme tak state nma je... no 5 tu sy anugerah kan kpd sesapa yg bace blog sy..
Segan sy nak state kan nme sis ... sbb sis kan blogger popular...