Kisah ini mungkin kisah saya. Kisah penuh peribadi. Boleh jadi tidak akan sesiapa mengerti. Juga tidak akan ada sesiapa peduli. Masing-masing dalam hidup punya cerita, mengapa mahu baca cerita orang lain? Tidak mengapa, saya cuma akan bercerita kepada yang mahu tahu. Barangkali ada pengajaran, barangkali terdapat sesuatu.~Salsabila Fahim :Tunggu Teduh Dulu: Faisal Tehrani~


Saturday, November 21, 2009

Sibuk Selepas Peperiksaan

Sibuk... sibuk... sibuk. Ingatkan selepas peperiksaan boleh lepak-lepak. Rupa-rupanya sibuk juga. Baiklah, sebelum membaca lanjut ada baiknya saya jelaskan bahawa entry-entry yang selepas ini adalah entry-entry saya merungkai kisah kehidupan mahasiswi di TM. Sesiapa yang jemu, tidak perlulah meneruskan pembacaan.
Khamis -12/11/2009-Peperiksaan Quantum Mechanics
Jumaat -13/11/200-Jumpa penyelia projek akhir (Puan Izan) dan penyelia praktikum (Dr. Bakar)
Sabtu -14/11/2009-Baikti tesis
Ahad-15/11/2009-Uruskan tesis. Siapkan CD tesis.
Isnin-16/11/2009-Pergi lab hantar tesis. Tengah hari naik bas ke Kuantan.
Selasa-17/11/2009-Kuantan
Rabu-18/11/2009-Kuantan
Khamis-19/11/2009-Membeli-belah di KL
Jumaat-20/11/2009- Jamuan dengan pensyarah (Penyelia projek akhir, penyelia praktikum, PA dan pensyarah Quantum). Malam ada taklimat praktikum.


Sekejap saja rasa seminggu. Padat dan penuh terisi. Hari ini kawan-kawan dah ramai yang pulang! Saya esok pulang,hari ini ayah ada kerja.

No comments: