Kisah ini mungkin kisah saya. Kisah penuh peribadi. Boleh jadi tidak akan sesiapa mengerti. Juga tidak akan ada sesiapa peduli. Masing-masing dalam hidup punya cerita, mengapa mahu baca cerita orang lain? Tidak mengapa, saya cuma akan bercerita kepada yang mahu tahu. Barangkali ada pengajaran, barangkali terdapat sesuatu.~Salsabila Fahim :Tunggu Teduh Dulu: Faisal Tehrani~


Thursday, December 24, 2009

FB

Akhirnya saya daftar akaun facebook.

Dulu ada entry dalam blog saya menyatakan asal usul facebook yang meragukan hati saya dan ada juga komen daripada kawan saya yang menyatakan pandangan tentang penggunaan facebook membuatkan saya berfikir semula untuk menjadi pengguna facebook.

Kenapa saya nak daftar sebagai pengguna FB?
Sebabnya untuk berhubung dengan kawan-kawan. Dulu saya ingatkan cukuplah Friendster sebagai penghubung. Tapi nampaknya dunia FS seakan malap sejak akhir-akhir ini. Ramai yang beralih ke FB. Membuatkan ramai yang upload gambar di FB berbanding di FS. Ada juga yang diminta send gambar ke emel tapi suruh ambil dari FB.

Akhirnya... saya menjadi pengguna FB.

5 comments:

muhammad anis said...

oo..ye ke??
anis ade buat gak..
add la klu nak..hehe
muhammad anis rosli..
klu nak add..klu xnak xpe la..haha
fs pun dah delete..
gne fb je...

Infant's steps said...

salam reqa..lama tak bertemu di alam maya semenjak awk bercuti..huhu..

well,do wutever u feel right..
asalkan di akhirnya kamu mendpt kebaikan,then pilihlah mana yg terbaik..

hmm..kamu masih berdietkah?
saya punya berat dah naik la..
isk2 =p

Raihah Rosli said...

anis...
nnti ateh add... tp ateh x aktif mane pon... huhu.
fs dah lme x bke... rami yg da x aktif fs sjk gne fb

azaty...
tau x pe...kite jge trigat wk2 yg kite slalu cntct awk...hehehe... bz ckit la duk umah ni, kalo duk sana dlu, tgg jwb dgn dri sdiri je, duk umah ni byk sgt komitmen dgn org len n intenet kat umah kite slow bbnor... so ym slalu tk leh log in.
tu lah... kite wat fb... tp x la aktif mne pon... diet? huhu bdn ku sudah naik 2 kilo. ble rmai di rumah ni, kite jd rjin memasak...hoho.

Infant's steps said...

hoho..sama la kita naik 2 kg..dgn bangganya kita nyatakan ia di sini..hoho..

bgs r bz..huhu..kita tinggal lbh kurg 6 mggu je utk lepak2 skit dlm medic ni..lepas ni bz la balik..hehe..

okeys..

p/s:dgr result dah kua..apa macam?heeee...

Raihah Rosli said...

hahaha... ala blog kite bukan ade org bce pon...

next n3 kite cter psl result :)