Kisah ini mungkin kisah saya. Kisah penuh peribadi. Boleh jadi tidak akan sesiapa mengerti. Juga tidak akan ada sesiapa peduli. Masing-masing dalam hidup punya cerita, mengapa mahu baca cerita orang lain? Tidak mengapa, saya cuma akan bercerita kepada yang mahu tahu. Barangkali ada pengajaran, barangkali terdapat sesuatu.~Salsabila Fahim :Tunggu Teduh Dulu: Faisal Tehrani~


Thursday, June 24, 2010

Hari Keluarga di Starhill Golf

Cuti sekolah bulan 6 selama 2 minggu itu sudah berlalu. Sepanjang 2 minggu itu banyak juga masa saya dihabiskan di depan laptop berhubung dengan anak didikku melalui FB. Kalaulah Kuantan itu dekat dengan Jb, sudah pasti saya sudah di sana.

Sepanjang cuti sekolah 2 minggu itu tak pergi ke mana-mana pun ... Lagi pun kami bukannya ada yang bersekolah lagi, buat apa nak sesakkan cuti sekolah ... hehehe..

Cuma pada 19 Jun , kelab kat tempat kerja ibu buat hari keluarga sehari di Starhill Golf & Club Country. Pergi makan-makan, sukaneka dan mandi. Tapi saya tak mandi dan main sukan pun... Pergi makan sahaja sambil tengok mereka yang mengambil acara sukanneka..

Sukaneka.

Mandi-manda.

Makan.

Sejak akhir-akhir ni malas betul nak update blog... tapi sayang nak kuburkan blog niey...

No comments: