Kisah ini mungkin kisah saya. Kisah penuh peribadi. Boleh jadi tidak akan sesiapa mengerti. Juga tidak akan ada sesiapa peduli. Masing-masing dalam hidup punya cerita, mengapa mahu baca cerita orang lain? Tidak mengapa, saya cuma akan bercerita kepada yang mahu tahu. Barangkali ada pengajaran, barangkali terdapat sesuatu.~Salsabila Fahim :Tunggu Teduh Dulu: Faisal Tehrani~


Saturday, June 12, 2010

Ubah Layout (~_*)

Alhamdulillah ... akhirnya ter'update' juga blog ni... Kesian juga blog ni, dah macam nyawa-nyawa ikan dah. Hahahaha... Malam ni sempat sign in, biasanya saya view je blog sendiri untuk masuk ke blog kenalan dan laman-laman web yang diminati melalui blog saya tanpa menghiraukan blog sendri yang tak d'update'.

Tiba-tiba ada pula kawan di shout box tanya bila nak update layout. Terus terasa nak sign in blog dan ternampaklah kemudahan baru dalam blogspot. Yeay!!! Tak payah susah-susah dah! Kemudahan nak edit layout. TEMPALATE DESIGNER. Kalau dulu layout blogspot hanya disediakan 2 column dan kalo nak buat 3 column kena edit sendiri HTML nya. Sekarang dah tak perlu ubah sendiri, dah disediakan semuanya. Hanya susun atur gadget saja. Sekejap saja da siap :)

Sekarang ini tak ada idea nak update apa. Mata dah ngantuk..huhu. Sebenarnya cuti ni azam nak baca sebanyak mungkin buku-buku. Tapi setakat ini baru 2 buah buku yang habis dibaca : Travelohg Haji dan Travelog Dakwah. Insya Allah, entry akan datang saya akan share tentang buku itu...

Jadi sekarang ni dalam proses membaca buku Quran Saintifik oleh Dr. Danial Zainal Abidin. Tu pun slow je prosesnya...hehehe. Sibuk sikit cat rumah. Dan last week sibuk wat gubahan abang tunang, Insya Allah next entry juga lah gambarnya.

Ngantuk sudah... Zzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzz....

3 comments:

Infant's steps said...

salam...
waaaa..reqa,kamu telah menukar layout!! sungguh saya terkejut apabila membuka blog kamu..hehe..
saya rasa saya patut berterima kasih kat kwn kamu itaza la atas kejayaannya 'membuka hati' kamu utk update layout.. =)

ei,bgsnya dapat byk baca buku berunsur keagamaan..semoga pertambahan ilmu seiring dgn pertambahan iman..iA.. =)

Infant's steps said...
This comment has been removed by the author.
Raihah Rosli said...

waalaikum slm..

hahhaa.. tu la psl... kne berterima kasih byk2 pd itaza yg menegur.. kalo x lemah x bmaya je la blog ni.

huhu... kite rse bosan meh.. tu yg bce... kalo x asik lyn tv n tenet je yg x de faedah tu..kuikuikui

insya Allah... doa nya smoga begitu..

sejak jadi ckgu nie... kite rse sgt perlu utk baca buku mcm2 tu.. supaya bila student tnya kita bleh
jwb... bukan itu saja, ble kite nk bebel... moga ada isi dkwh nya.. tk la bebel kosong...huhu