Kisah ini mungkin kisah saya. Kisah penuh peribadi. Boleh jadi tidak akan sesiapa mengerti. Juga tidak akan ada sesiapa peduli. Masing-masing dalam hidup punya cerita, mengapa mahu baca cerita orang lain? Tidak mengapa, saya cuma akan bercerita kepada yang mahu tahu. Barangkali ada pengajaran, barangkali terdapat sesuatu.~Salsabila Fahim :Tunggu Teduh Dulu: Faisal Tehrani~


Wednesday, December 15, 2010

Tajuk Cerita

Rasa macam banyak sangat benda nak update. Tapi keadaan badan yang tak selesa menyebabkan segala keterujaaan nak menulis tak ada. Hanya mampu ber'fb' untuk update cerita dengan kawan-kawan dan adik.

Banyak perkara berlaku dalam 2-3 hari ini.
-Kisah yang saya kebosanan teman orang pergi beli DSLR selama 5 jam.
-Kisah mak lang sakit kulit dan hati keras disebabkan kesan ambil ubat kulit.
-Kisah saya terkejut yang amat sangat masa tengah chat fb dengan student.
-Kisah Pak Busu masuk icu HKL sehingga kami seharian di HKL semalam.

Insya Allah... esok saya update cerita-ceritanya :) Kalau ada kesempatan masa dan kerajinan :D

No comments: