Kisah ini mungkin kisah saya. Kisah penuh peribadi. Boleh jadi tidak akan sesiapa mengerti. Juga tidak akan ada sesiapa peduli. Masing-masing dalam hidup punya cerita, mengapa mahu baca cerita orang lain? Tidak mengapa, saya cuma akan bercerita kepada yang mahu tahu. Barangkali ada pengajaran, barangkali terdapat sesuatu.~Salsabila Fahim :Tunggu Teduh Dulu: Faisal Tehrani~


Friday, March 11, 2011

Selamat Bercuti !!!

Esok saya akan bercuti. Lagi 4 jam saya akan bertolak ke KL. Ayah ada kerja sampai hari Ahad. Jadi, saya, ibu, ayah dan Anis akan ke KL dan petang Ahad itu kami akan ke Terengganu. Balik kampung! Yeayyyy!!!

Saya memerlukan masa untuk berehat. Saya dapat rasa kelesuan dalam badan saya sejak mula kembali bersekolah selepas cuti raya cina lalu. Sesi persekolahan sehari demi sehari menuntut saya memberikan sepenuhnya komitmen. Keluar seawal 6 30 pagi dan tiba semula di rumah selalunya jam 5 petang serta waktu malam menghabiskan masa dengan belajar untukk perkara yang perlu diajar keesokannya. Beserta setiap hari Sabtu ada sahaja aktiviti di sekolah. Bermula dengan larian Bukit Indah, diikuti dengan sekolah ganti dan seterusnya maulidurrasul. Dan yang terakhir sekali , minggu lepas, kem pengawas. Saya memang menantikan saat ini, walaupun tadi saya membawa berbeg-beg buku yang perlu ditanda sempena cuti seminggu ini.

Saya tiada masa yang panjang. Sebenarnya saya baru balik rumah jam 10 malam tadi sedari jam 6 15 pagi keluar dari rumah. Pulang dari sekolah petang tadi terus pergi jusco membeli hadiah dan terus ke rumah Kak Dayah untuk ke majlis pernikahannya. Singgah sekejap saja, tak sempat saya nak lihat Kak dayah berubah status.... sebab badan saya dah keletihan. Baju untuk holiday esok saya tak kemas lg. Jadi pendekkan kata. Selamat Bercuti!

LARIAN BUKIT INDAH
12 FEBRUARI 2011
Saya jaga checkpoint 1.
Lokasinya dihadapan pintu pagar sekolah =)


KEM PENGAWAS
4 MAC 2011-6 MAC 2011



Saya dan ayu juga menikmati tasik UTM dengan berkayak.
Cikgu pun tak nak lepaskan peluang :D


No comments: