Kisah ini mungkin kisah saya. Kisah penuh peribadi. Boleh jadi tidak akan sesiapa mengerti. Juga tidak akan ada sesiapa peduli. Masing-masing dalam hidup punya cerita, mengapa mahu baca cerita orang lain? Tidak mengapa, saya cuma akan bercerita kepada yang mahu tahu. Barangkali ada pengajaran, barangkali terdapat sesuatu.~Salsabila Fahim :Tunggu Teduh Dulu: Faisal Tehrani~


Tuesday, March 18, 2008

Ketenangan



Aku mahukan ketenangan itu,
Yang telah lama hilang,
Aku mahukan kedamaian itu,
Yang telah lama pergi.

Aku rindukan masa itu,
Aku sayangkan masa itu,
Aku cintakan masa itu.

Rindu pada masa hati damai kerana NYA,
Sayang pada setiap detik kulalui hanya untuk NYA,
Cinta pada masa hatiku setulus cinta untuk NYA.

Ya!
Aku rindu,sayang dan cinta saat itu,
Saat hatiku bersih dan suci,
Saat hatiku hanya untuk Yang Maha Kuasa.

Ya ALLAH...
Bimbinglah hambamu yang lemah,
Sering alpa dan leka,
Kembali pada MU.


Raihah Rosli : 4.17 pm: 18 Mac 2008

No comments: