Kisah ini mungkin kisah saya. Kisah penuh peribadi. Boleh jadi tidak akan sesiapa mengerti. Juga tidak akan ada sesiapa peduli. Masing-masing dalam hidup punya cerita, mengapa mahu baca cerita orang lain? Tidak mengapa, saya cuma akan bercerita kepada yang mahu tahu. Barangkali ada pengajaran, barangkali terdapat sesuatu.~Salsabila Fahim :Tunggu Teduh Dulu: Faisal Tehrani~


Tuesday, March 4, 2008

Hujung Minggu : 1 Mac 2008

Kasut Hush Puppies ini ayah yang belikan untuk aku... Ibu yang tolong pilihkan... Thanks a lot ayah & ibu! Tak sangka aku akan ada kasut heel...hehe... Ibu yang cadangkan beli kasut ada tumit ni, sebab ibu kata aku dah besar, kena belajar pakai dan kena pakai apabila masuk sekolah kelak (macam tak caya je ada kasut bertumit tu). Kasut-kasutku sebelum ni semuanya flat je, tapak rata. Jadi, tak tahu la bila aku nak pakai kasut tu... Nanti kot, masa masuk sekolah apabila ROS (rancangan orientasi sekolah) cuti semester ini. InsyaALLAH, akan kupakai.



Nyum, nyum, nyum! Sedapnya chocolate. I love chocolate! Huhu.. Gambar yang tertera kat atas tu sebilangan wrapper chocolate yang aku makan, aku simpan wrapper Hershey's, yang wrapper Ferrero Rocher & etc dah terbuang. ... banyak tu kalau simpan semua...hehe. Coklat-coklat tu Along bawa balik dari Langkawi. Sedap sungguh coklat-coklat tu, rase betul-betul coklat. Makan 1 tak cukup tu.Ni yang rasa nak terbang ke langkawi ni, nak beli coklat.Thank you Along!



Inilah duit bernilai RM 100 yang abangku, Din bagi kepadaku. Boleh masuk dalam buku sejarah ni! Hehehe.... Din kata duit ni sempena elaun yang pertama dia dapat setelah bekerja sebagai research assistant untuk program masternya. Duit itu juga merangkap untuk membayar hutang-hutang abangku kepadaku (hutang tu rasanya tak sampai RM100 pun rasanya)... Thanks Din!

Itulah antara yang berlaku pada Hujung Minggu : 1 Mac yang lalu, semasa aku pergi KL dikala assignment tengah bertambun. Aku manfaatkan pemergian itu untuk keluargaku.


No comments: