Kisah ini mungkin kisah saya. Kisah penuh peribadi. Boleh jadi tidak akan sesiapa mengerti. Juga tidak akan ada sesiapa peduli. Masing-masing dalam hidup punya cerita, mengapa mahu baca cerita orang lain? Tidak mengapa, saya cuma akan bercerita kepada yang mahu tahu. Barangkali ada pengajaran, barangkali terdapat sesuatu.~Salsabila Fahim :Tunggu Teduh Dulu: Faisal Tehrani~


Saturday, April 19, 2008

Final Exam!


Daun teh di Cameron Highlands


Masa-masa tengah serabut ni, aku suka layan gambar-gambar...(huhu...sempat aje!)....terutamanya gambar pemandangan. Gambar tu diambil masa kat Cameron Highlands setahun yang lalu. Aku pergi lawatan Persatuan Sains UPSI.

Bestnye pergi jalan-jalan. Lagi-lagi bila tengah tensen macam sekarang. Final exam semakin dekat.

Aku berdoa result aku okay. Aku mintak parents aku doakan juga. Kawan-kawan pun sama.

Selamat menjalani peperiksaan akhir semester!

Semoga dapat jawab dengan baik!

Aku doakan kejayaan semua...



No comments: