Kisah ini mungkin kisah saya. Kisah penuh peribadi. Boleh jadi tidak akan sesiapa mengerti. Juga tidak akan ada sesiapa peduli. Masing-masing dalam hidup punya cerita, mengapa mahu baca cerita orang lain? Tidak mengapa, saya cuma akan bercerita kepada yang mahu tahu. Barangkali ada pengajaran, barangkali terdapat sesuatu.~Salsabila Fahim :Tunggu Teduh Dulu: Faisal Tehrani~


Monday, April 14, 2008

Ni je yang sempat

Peperiksaan akhir bakal menjelang. Hari ini telah bermula study week. Aku sudah kesuntukan masa. Aku tak berpeluang nak tulis n3 panjang-panjang. Sehari suntuk aku duduk di kampus. Kat bawah ni ada sikit gambar UPSI yang tercinta...hehehe... Biarpun bangunannya antik tapi kat sinilah tempat aku menimba ilmu. InsyaALLAH, kalau ada kelapangan aku nak tulis n3 tentang sejarah UPSI dan macam mana aku boleh sampai di UPSI...tunggulah cuti sem nanti aku tulis.


Bangunan Canselori UPSI.



Bangunan Suluh Budiman (bangunan terpenting di UPSI).



Wakaf-wakaf di depan SITC.

Banyak lagi gambar-gambar yang patut aku uploadkan. Tapi aku da nak kena off PC. Tu je la yang sempat diuploadkan....hahaha.

No comments: