Kisah ini mungkin kisah saya. Kisah penuh peribadi. Boleh jadi tidak akan sesiapa mengerti. Juga tidak akan ada sesiapa peduli. Masing-masing dalam hidup punya cerita, mengapa mahu baca cerita orang lain? Tidak mengapa, saya cuma akan bercerita kepada yang mahu tahu. Barangkali ada pengajaran, barangkali terdapat sesuatu.~Salsabila Fahim :Tunggu Teduh Dulu: Faisal Tehrani~


Friday, May 9, 2008

Cuti Sudah!


Aku sekarang di daerah JB, bukan lagi di TM. Exam da abis. Rasa bebanan di kepala ringan sedikit. Aku sedang merancang aktiviti-aktiviti yg nak dibuat masa cuti ni... Ape yer? Dr. Azaty, kalo ade idea apa yg kita boleh tambahkan utk aktiviti masa cuti kita, btau eh! =P Nak tulis panjang lagi tapi tak boleh. Nak singgah di blog kawan-kawan pun tak boleh lama-lama. Nak buka laman web favourite pon sekejap jer. Masa tak mengizinkan. Adik aku pulak tengah tunggu turn nak guna laptop ni. Huhuhu.... susah gak duduk rumah ni. Connection internet boleh utk 1 laptop je. Kalo kat rumah sewa aku, huh... berpuluh-puluh laptop pn bleh. Adik aku tu dah lah kembar, lepas sorang-sorang tunggu turn. Haish... tak bg peluang kat ak langsung!

1 comment:

Infant's steps said...

comment yg sebetulnya kita tulis kat sini bukan kat tempat chat tu..huhu..

hm,kita ingatkan awk awal2 supaya jgn menggemukkan badan la kat umah..awk patut jalan2 di taman mcm dlm gmbr tu supaya kesihatan sentiasa terjaga..dgr nasihat kita ni reqa! =p