Kisah ini mungkin kisah saya. Kisah penuh peribadi. Boleh jadi tidak akan sesiapa mengerti. Juga tidak akan ada sesiapa peduli. Masing-masing dalam hidup punya cerita, mengapa mahu baca cerita orang lain? Tidak mengapa, saya cuma akan bercerita kepada yang mahu tahu. Barangkali ada pengajaran, barangkali terdapat sesuatu.~Salsabila Fahim :Tunggu Teduh Dulu: Faisal Tehrani~


Monday, May 5, 2008

ODE

Alhamdulillah! =) Selesai sudah menjawab exam utk subjek Ordinary Differential Equation(ODE). Subjek yg kena beza (differentiate) dan kamir (intergerate). Aku selalu mengahadapi masalah yg same... terblur rumus disaat nak menjawab... bukan utk subjek ni je ... hari tu utk subjek Wave, Vibration & Optics (GGO) pun aku menghadapi masalh yg same! Dan bukan utk menjawab exam sem ini sahaja, tapi exam sem-sem lepasku juga! Sedih sungguh. Apakah ubat utk membaikkannya? Kalau tahu, share lah! . Yang aku taulah....puncanya sebab aku byk dosa, sebab tu lah ilmu payah nak masuk.

Inilah dia mesin kira-kira yang telah lama berkhidmat utk aku.. sejak dari matrik. Terima kasih kerana masih sudi berkhidmat utk aku!




Tinggal lagi 1 paper : Basic of Eleactronics. Pastu boleh balik! yahuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuu! =)

1 comment:

Infant's steps said...

bestnya dpt wat math..takyah menghafal..huhu..