Kisah ini mungkin kisah saya. Kisah penuh peribadi. Boleh jadi tidak akan sesiapa mengerti. Juga tidak akan ada sesiapa peduli. Masing-masing dalam hidup punya cerita, mengapa mahu baca cerita orang lain? Tidak mengapa, saya cuma akan bercerita kepada yang mahu tahu. Barangkali ada pengajaran, barangkali terdapat sesuatu.~Salsabila Fahim :Tunggu Teduh Dulu: Faisal Tehrani~


Monday, June 23, 2008

Auni Najihah



Ini dia Auni Najihah. Anak Kak Ana & Cikgu Malek.

Sangat cute dan baik...tak pandai nak nangis2...kalo nangis pun kejap je...sangat aktif...

Kadang-kadang bila Cikgu MAlek bz kat padang sebab nak sukan... dia bagi kat Kak Ana...kami (Kak Nani & aku) pun jagalah...Kak Ana besenya wat report ROS...sebab kat umah Kak Ana bz jaga Auni.

Aku secara jujurnya tak reti jaga budak2... dan tak berapa suka ngan budak2...lyn2 gitu jer....teruk sungguh aku ni! =P

Tapi Auni membuatkan aku suka kat die....hehehe

No comments: