Kisah ini mungkin kisah saya. Kisah penuh peribadi. Boleh jadi tidak akan sesiapa mengerti. Juga tidak akan ada sesiapa peduli. Masing-masing dalam hidup punya cerita, mengapa mahu baca cerita orang lain? Tidak mengapa, saya cuma akan bercerita kepada yang mahu tahu. Barangkali ada pengajaran, barangkali terdapat sesuatu.~Salsabila Fahim :Tunggu Teduh Dulu: Faisal Tehrani~


Tuesday, June 17, 2008

::Hari Kedua ROS 1::

:: Hari Kedua ::

Hari ini tak banyak benda yg aku buat. Hanya buat appointment dgn cikgu utk proses observe kelas. Aku tak se'bz' kwn2 aku kat sekolah lain, kat sini kitorg tak diarahkan releif kelas. Jadi agak byk masa kosong. Masa2 kosong tu buat sikit2 laporan ROS sambil layan anak Kak Ana... Baby Kak Ana cute sgt. Kak Ana juga merupakan student UPSI yg menjalani tempoh pra praktikal. Suami Kak Ana merupakan cikgu SKTSP sesi petang, tp terpaksa dtg pd waktu pg sebab ada latihan sukan. Skrg SKTSP tgh sibuk nk sport day , jd anak Kak Ana terpaksa dibawa ke sekolah pd sesi pg. Insya ALLAH nanti aku upload gambar baby yg cute tu.


Ini dia gambar kelas 6 Pintar 99. Tapi ni bahagian belakang. Disebabkan kelas dulu besar, sekarang da dibagi 2 bahagian. Ini bahagian kecil telah dijadikan bilik skim baucar tuisyen.

Inilah pintu belakang kelas 6 Pintar 99


Sebahagian drpd kelas 6 Pintar 99 dulu.
Bilik kecik tu byk kenangan.
Igt nak masuk bilik ni nak amik gambar bilik kecik tu, tp tak de ckgu pula nak mintak izin.

Gambar bahagian besar kelas tak dapat nak ambil. Taknak ganggu sesi P & P yg sedang berlangsung.

Ini saja yg aku dpt cterkan... Tak byk sgt benda yg berlaku...

2 comments:

wanie sk said...

mcm sameje pengalaman kt re'ah...hehe...time kt g sek ngn sajidah dlupun kt gna ayt ' ktorg satu batch ngn eizaz'

Raihah Rosli said...

ckgu igt muke...pastu tnye awk batch mne.... ckp je la upsr 99 batch eizaz.. snang cter... ckgu jrg lupe best student!