Kisah ini mungkin kisah saya. Kisah penuh peribadi. Boleh jadi tidak akan sesiapa mengerti. Juga tidak akan ada sesiapa peduli. Masing-masing dalam hidup punya cerita, mengapa mahu baca cerita orang lain? Tidak mengapa, saya cuma akan bercerita kepada yang mahu tahu. Barangkali ada pengajaran, barangkali terdapat sesuatu.~Salsabila Fahim :Tunggu Teduh Dulu: Faisal Tehrani~


Friday, June 6, 2008

Raja Lawak ...

Sepanjang 2 weeks cuti sekolah ni... Astro Prima ulang tyg balik Raja Lawak Astro jam 2 ptg setiap weekdays spjg 2 mggu ni.

Sblum ni ak tk tgok pun cter Raja Lawak ni.... Sebenarnya aku jrg ikuti reality shows ni... Kurg berminat... Mungkin juga sebab bila da start klas blik, masa amatlah suntuk utk aktvti2 membuang masa tgok tv (mgkin jge byk ms abis lyn tenet)! Kalo adelah yg ak tgok, Akademi AlQuran, tu pun ak tengok masa tgh cuti je....bila da start kuliah...mmg x de ksmptn, lg2 ak byk klas di waktu malam. Lg 1 aku prnh tgok beberapa episod ulgn AF3 tp tak ikuti semua minggu la,ak tgok ulgn AF3 sbb msa tu Aura Mawi melanda negara!

Okay! Balik balik psl Raja Lawak 2008... Org lain da tgok berbulan2 lps da... Ak bru je abis tgok td...huhuhu...mmg ktinggalan zaman.


Gambar ni aku curik ka lmn web astro!


Nabil yg menang... Memang sesuai pun dia menang. Lawak die mmg slumber n cool! Aku harap ade perubahan dlm dunia lawak negara kite. Agak muak dgn lwk2 yg kdg kala keterlaluan dan kdg2 kelihatan seolah2 kebodohan. Benci apabila melihat kalimah2 Allah dilawakkan yg melampaui dan kadangkala sehingga seolah2 mempersendakan! Kite perlu melihat sempadan perkara yg dilawakkan... Kita perlu meneliti siapakah yg menonton apabila kita berlawak...

Aku haraplah pelawak2 baru yg lahir ni kaya dgn idea2 baru yg kalo boleh biarlah yg lawak yg berilmu. Wakakaka! Penonton agak muak dgn lwk yg sama je!


No comments: