Kisah ini mungkin kisah saya. Kisah penuh peribadi. Boleh jadi tidak akan sesiapa mengerti. Juga tidak akan ada sesiapa peduli. Masing-masing dalam hidup punya cerita, mengapa mahu baca cerita orang lain? Tidak mengapa, saya cuma akan bercerita kepada yang mahu tahu. Barangkali ada pengajaran, barangkali terdapat sesuatu.~Salsabila Fahim :Tunggu Teduh Dulu: Faisal Tehrani~


Thursday, June 5, 2008

XTVT CuT

Cuti ni byk bende yg aku buat... Macam2 la... Tinggal 10 hari lagi aku nak pegi praktikal...Huhuhu...Takut wooo nak msuk skul!

Ni antara aktiviti aku...jahit manik...kat baju ibu.

Tapi hari ni kena stop wat manik... Hari ini kena ulang kaji addmath form 4 ckit... Ade budak nak dtg rumah nk bljr add math... Jadi kena buka buku tgok balik bab 1 hingga 4... Ade yg da lupe2... Beselah bende2 yg jrg guna... Kalo completing d square memang selalu pakai... tapi kalo composite n inverse function...bile kat U, aku jrg gune!

So, Aku nk stdy Add Math balik skrg ni!

3 comments:

Infant's steps said...

wah reqa,pandai menjahit sei..bgs2..bolehla kita tempah baju raya kat awk thn ni.ngeh2..=)

Raihah Rosli said...

mne de.....jhit manik je reti...
kalo awk tmph ka kte....wakaka...x tau la pe yg jd!

Infant's steps said...

kita serius tgh mencari penjahit baju raya kita ni reqa!! =p