Kisah ini mungkin kisah saya. Kisah penuh peribadi. Boleh jadi tidak akan sesiapa mengerti. Juga tidak akan ada sesiapa peduli. Masing-masing dalam hidup punya cerita, mengapa mahu baca cerita orang lain? Tidak mengapa, saya cuma akan bercerita kepada yang mahu tahu. Barangkali ada pengajaran, barangkali terdapat sesuatu.~Salsabila Fahim :Tunggu Teduh Dulu: Faisal Tehrani~


Friday, June 6, 2008

Tag 10 Habits Of University Students


Dunia universitiku di UPSI,TM.


*10 Habits Of University Student*

tag by: wanie sk:)


My comment:

~sleep~
>>tdo spt bese je... lbih kurg 6 jm mlm hari...kalo sempat siang tdo skjp<<

~makan maggi~

>>kurg mkn maggi...tp adalah simpnn kat blik...1 sem x smpai 5 peket pun<<

~stay up~

>>jrg stay up... sbb bg aku kalo da ngantuk tak guna da nk stdy o wat pape pun<<

~last minute assignment~

>> setiap sem mcm tu la aku...tak bley elak sbb task tu besenye bkaitan ngan topik dlm klas<<

~dating~

>> alhamdulillah...my time is not wasted on this (copy ayt wanie) <<

~main game~

>>jrg...kalo ade pn game spongebob...tk reti sgt main game...huuhu...i m dull person<<

~tgk movie~

>>jrg lyn ...bz wooo...lgpun kat Tg. Malim tk de cinema...kalo lyn pn kat laptop...tp jrg gak...bz<<

~afraid of seeing the lecturer for CH~

>>jrg yg teramat sgt....kalo ade hal2 penting je jumpe...apelah aku ni!<<

~lazy to wake from sleep~

>>aku mmg sush bgun pg ...liat nk bgun...tp alhamdulillah...ak mmg tak suka tdo lps subuh<<

~last minute study~

>>inilah yg slalu tjadi...hangat2 tahi aym je awl sem nk stdy dr awl...ble tgh sem azam tgl azm<<>



Akhirnya terjawab juga tag ni....coz pd awlnye ak confuse nk jwb cm ne...

TQ Wanie yg menge'tag' kite!

Rase2 nye mcm nak tag Itaza dan Aniem...sila2 la jwb ble fre2 yer!

No comments: