Kisah ini mungkin kisah saya. Kisah penuh peribadi. Boleh jadi tidak akan sesiapa mengerti. Juga tidak akan ada sesiapa peduli. Masing-masing dalam hidup punya cerita, mengapa mahu baca cerita orang lain? Tidak mengapa, saya cuma akan bercerita kepada yang mahu tahu. Barangkali ada pengajaran, barangkali terdapat sesuatu.~Salsabila Fahim :Tunggu Teduh Dulu: Faisal Tehrani~


Thursday, July 10, 2008

SKTSP sekolahku

Kesibukan menyiapkan laporan terbawa2 smpai ke blog. Hari ini aku nak post tentang SKTSP kini... Jom tgok SKTSP da berubah...semakin cemerlang!


Tengok budak2 ni beratur ...ingat zmn dolu2....hahaha

Padang SKTSP same cam dlu...cuma + astaka skrg ni


Puan Hajah Sarimah yang sedang mengajar BM kat makmal komputer


Antara mural yg masih kekal


Office pun da ber'aircond' da skrg ni!



Libry SKTSP skrg makin cantik n ceria



Bilik kaunseling tak byk berubah....Puan Sarimah masih setia menjadi kaunselor


Zaman aku dulu tak de pra sekolah lg kat SKTSP


Belakang blok C skrg ni ade playground utk pra sekolah

SKTSP sudah banyak berubah... tapi masih ada lagi benda yang masih seperti dahulu. Kalo free2 pegilah lawat sekolah...jumpe2 cikgu...percayalah....cikgu2 masih ingat anda....meskipun tak dapat ingat nama....muka tu insyaALLAH cikgu boleh cam...takpun cakap je anda keluaran batch mane...hargailah jasa guru2 anda....ingatlah sape anda tanpe seorang guru...walaupun bila da besar ni mungkin terdetik di hati anda...bahawa cikgu2 ajar benda yg simple yg mungkin anda terlalu mudah di saat ini....tapi ingatlah.... kalo skrg mgkin anda fikir parkara itu simple....tp betapa sukarnya seorang guru nak mengajar anda dahulu...saat anda masih tak tahu apa2!

No comments: