Kisah ini mungkin kisah saya. Kisah penuh peribadi. Boleh jadi tidak akan sesiapa mengerti. Juga tidak akan ada sesiapa peduli. Masing-masing dalam hidup punya cerita, mengapa mahu baca cerita orang lain? Tidak mengapa, saya cuma akan bercerita kepada yang mahu tahu. Barangkali ada pengajaran, barangkali terdapat sesuatu.~Salsabila Fahim :Tunggu Teduh Dulu: Faisal Tehrani~


Friday, December 4, 2009

Sibuk Masa Cuti

Sekarang saya sungguh sibuk. Amat dan teramat sibuk. Kesian blog ini terabai. Tak apalah sebab ada perkara yang perlu lebih diutamakan.

Selepas 2 hari kembali ke JB dari TM saya pulang ke Kemaman (kampung ayah) iaitu pada hari Rabu. Beraya di sana dan saya bergerak semula ke TM pada Isnin malam Selasa dengan menaiki bas untuk menemani sepupu saya, Aina menghadapi ujian Medsi. Selesai urusan terus pulang semula ke JB bersama sepupu saya.



Di JB pula Amin sepupu saya juga ada di rumah.Jadi ada dua orang saya ada di rumah, Amin dan Aina. Sejak Amin di rumah, saya tolong mengajar matematik. Ulang kaji tajuk-tajuk tingkatan 1. Di campur dengan kerja-kerja rumah dan aktiviti-aktiviti untuk mengekalkan berat badan daripada naik, maka jadilah saya manusia yang sibuk.

Besok, Insya Allah, sepupu dari belah emak pula datang. 3 orang. Datang nak belajar juga. Terfikir-fikir juga saya... mampu ke saya mengajar.

Sekarang saya sangat sibuk. kadang-kadang seharian tak usik laptop langsung. Berangan je lah nak tukar template blog....

3 comments:

Infant's steps said...

slmt bljr dan mengajar ye reqa..
seronok hidup bz drpd hidup byk masa lapang..chowzzz..salam.. =)

muhammad anis said...

salam..cuti pun bz gak..
xpe2..byk ganjaran tu..iA..
dpt latih diri dlu sblum prac kan..
rapatkan ukhwah skali... :P
all the best..
wasalam

Raihah Rosli said...

Azaty,
Itulah... smbil mengajar kena bljr jugak... byk bnde add math yg kite da lupe ...huhu:D

betul...kkdg bz itu seronok.. kkdg penat jge...tp zbnrnye nye bz itu lbih baik dr bermalas-malasan di rumah...hehehe



Anis,
A..ah.. bz
insya Allah
btul tu
yup
meriah jge rumah ni sbb ramai...