Kisah ini mungkin kisah saya. Kisah penuh peribadi. Boleh jadi tidak akan sesiapa mengerti. Juga tidak akan ada sesiapa peduli. Masing-masing dalam hidup punya cerita, mengapa mahu baca cerita orang lain? Tidak mengapa, saya cuma akan bercerita kepada yang mahu tahu. Barangkali ada pengajaran, barangkali terdapat sesuatu.~Salsabila Fahim :Tunggu Teduh Dulu: Faisal Tehrani~


Friday, February 19, 2010

Petang Jumaat

Sekejap lagi nak pergi perjumpaan Kadet Polis... Huahahaha .... saya pun tak caya yang saya ambil kadet polis. Yang saya tau saya ikut kawan praktikum yang lain...huhu.

Jumaat petang minggu lepas saya pergi Beserah untuk kali ke-2 untuk mengambil Zura untuk menemani Mas yang tak pulang bercuti raya cina. Kali pertama 2 minggu yang lepas untuk cari jalan ke rumah Zura.

Saya suka pergi sana sebab dapat jumpa baby comel, Ayien. Zura menyewa di taska. Jadi rumah dia ramailah budak-budak. Tapi saya paling suka Ayien sebab sangat manja dan mesra.


Esok kena hantar Zura balik ke Beserah. Sudah seminggu Zura di rumah saya di Permatang Badak sebab SABS cuti seminggu.

Esok sekolah saya ada hari keluarga... Saya masih tak sure nak pergi ke tak.... huahahaha. Tengah senaraikan ni pro and cont.... kuikuikui.

No comments: