Kisah ini mungkin kisah saya. Kisah penuh peribadi. Boleh jadi tidak akan sesiapa mengerti. Juga tidak akan ada sesiapa peduli. Masing-masing dalam hidup punya cerita, mengapa mahu baca cerita orang lain? Tidak mengapa, saya cuma akan bercerita kepada yang mahu tahu. Barangkali ada pengajaran, barangkali terdapat sesuatu.~Salsabila Fahim :Tunggu Teduh Dulu: Faisal Tehrani~


Wednesday, May 5, 2010

Beautiful Blogger Award


Thanks to my adik, Siti Rifhan Najlaa Mohd. Yusof (betul ker akak eja). Dah lama tak dapat dapat award... terharu niey...hehehe...

1. Buat entry pasal kemenangan ni :
Alhamdulillah :) Setelah sekian lama tak dapat award...Saya dapat award ni dari budak comel Najlaa, junior masa di SKTSP. Thanks (~_*).

2. copy badge Beautiful Blogger Award

3. Ucapan terima kasih dan letakkan link pemberi award

4. Letakkan 15 penerima award baru
Award ini saya hadiahkan kepada blogger yang membaca blog saya :)

2 comments:

NajlaaY said...

akak, terharuuu..
betulla spelling tu ;) hehe.

Raihah Rosli said...

hehehe...
yeay! x salah eja! x sangka gak masih ingat lg...huhu