Kisah ini mungkin kisah saya. Kisah penuh peribadi. Boleh jadi tidak akan sesiapa mengerti. Juga tidak akan ada sesiapa peduli. Masing-masing dalam hidup punya cerita, mengapa mahu baca cerita orang lain? Tidak mengapa, saya cuma akan bercerita kepada yang mahu tahu. Barangkali ada pengajaran, barangkali terdapat sesuatu.~Salsabila Fahim :Tunggu Teduh Dulu: Faisal Tehrani~


Friday, October 8, 2010

Jalan-Jalan Masa Cuti


Sunyi kembali. Alhamdulillah. Anis dah selamat sampai di Mesir. :) Cepat sungguh masa berlalu, 25 Ogos 2010-6 Oktober 2010 bagai tak dirasa.

Walaupun Anis balik sekejap, tapi pelbagai agenda terlaksana. Bila Anis balik Mesir semula rasa sunyi sikit, sebab kalau tak saya berdua dengan Anis, adalah kawan-kawan nak bercakap, bertekak, berjalan-jalan . :D Puas saya berjalan sepanjang Anis balik. Mana taknya, awal-awal balik dah ajak saya berjalan gi UTM dan destinasi terakhir ialah Singapore :) Bermula dengan Taman Tropika UTM, Nusajaya, Pantai Chendor , Teluk Mak Nik, Melaka dan Singapore . Tidak termasuk lagi kehadiran syawal dan urusan walimah Along juga ke pusat membeli-belah seperti Giant, Angsana dan Jusco. Jadi, saya sangat kuat berjalan-jalan waktu Anis balik. Sekarang berhibernasi saja di rumah ~_~

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

JOHOR

Taman Tropika
UTM
28 Ogos 2010
Saya, Anis dan Angah




Kota Iskandar
Nusajaya
6 September 2010
Saya, Anas dan Anis



Anas


~~~~~~~~~~~~~~~~~~
~~~~~~~~~~~~~~~~~~

TERENGGANU

Pantai Chendor
8 September 2010




Teluk Mak Nik
11 September 2010


Syahmi



~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

MELAKA

Menara Taming Sari

Anas dan Anis
Bukit St. Paul

Kincir Air

Sungai Melaka

Melaka River Cruise



~~~~~~~~~~~~~~~~~
~~~~~~~~~~~~~~~~~

SINGAPURA
30 September 2010
Saya dan Anis


Masjid Sultan


Marina Bay

Kg. Melayu

Sekarang duduk rumah diam-diam saja -_- Kawan nak berjalan dah tak ada. Kalau selama Anis balik ni, pantang kalau Anis ajak keluar, saya setuju saja. Tak kiralah ke mana-mana. Dari sedekat Taman U sehingga ke Singapura,walaupun tak ada pasport sanggup buat pasport :D. Ialah, tahun depan saya dah kerja, mana ada masa lagi nak teman macam sekarang.

Sekarang tunggu bila lah ayah nak ajak balik Kemaman ni. Sangat tak sabar nak balik Kemaman bila pagi tadi Kak Linda cakap dia dapat makan nasi dagang dengan Aina, juga tak sabar nak jumpa Syahmi.

Entry ini tak ada apa pun, kesian tengok blog tak di'update' walaupun tuan nya tak bekerja. Eh, tak bekera pun bz juga. Esok gi KL lagi, teman ayah ada kelas kat KL. Seminggu 2 kali ulang-alik KL, macam dekat je :D

No comments: