Kisah ini mungkin kisah saya. Kisah penuh peribadi. Boleh jadi tidak akan sesiapa mengerti. Juga tidak akan ada sesiapa peduli. Masing-masing dalam hidup punya cerita, mengapa mahu baca cerita orang lain? Tidak mengapa, saya cuma akan bercerita kepada yang mahu tahu. Barangkali ada pengajaran, barangkali terdapat sesuatu.~Salsabila Fahim :Tunggu Teduh Dulu: Faisal Tehrani~


Friday, October 30, 2009

CKT Yang Sedap

Rasanya dah lama tak buat entry tentang makan-makan. Sekarang misi diet sudah tiada okay! Saya dan Fana ada mahu menghabiskan saat-saat akhir di TM ini dengan pekena makanan-makanan yang sedap yang hanya terdapat di TM.






Untuk kali kami ke Warung Amir Char Kuey Tiow. Lokasinya di depan Restoran Dusun Bay. Warung ini hanya menyediakan Char Kuey Tiow (CKT) sahaja. Tiada makanan lain. CKT tu bolehlah kita nak minta yang pedas ke, super pedas, extra udang, extra kerang dan pelbagai lagi extra lah. Harganya berbeza-bezalah mengikut apa yang kita minta. Okay, tak semestinya makan sedap di restoran sahaja okay! Di warung juga lazat!

Warung ini ringkas saja, tapi CKTnya memang lazat! Dua hari berturut-turut kami makan di warung ini.


No comments: